کرمانشاه؛

آغاز بکار جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه

جشنواره موسیقی مقاومت در تالار انتظار کرمانشاه آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جشنواره موسیقی مقاومت استان کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس  در تالار انتظار کرمانشاه آغاز بکار کرد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از نقاطی است که در طول تاریخ همواره سابقه درخشانی در عرصه دفاع از کشور داشته و مردمان این دیار در طول سالها با دلاوری از مرزهای کشور پاسداری کرده‌اند.
ابراهیم رحیمی زنگنه افزود: آخرین مورد از این دلاور مردی را در دوران دفاع مقدس دیدیم که این استان با تقدیم 9800 شهید و صدها جانباز و آزاده از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرد.
رحیمی زنگنه در ادامه با بیان اینکه زبان هنر بهترین ابزار برای بیان ارزش‌های دوران دفاع مقدس است، گفت: برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت فرصتی است تا نغمات و سرودهایی که در دوران دفاع مقدس موجب حماسه آفرینی می‌شد را به یاد آوریم و ارزش‌های آن دوران را فراموش نکنیم.
طبق اعلام صورت گرفته در جشنواره موسیقی مقاومت استان کرمانشاه، طی دو روز(چهارم و پنجم مهر) شش گروه موسیقی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
گفتنی است: در سالهای گذشته جشنواره موسیقی مقاومت در استان کرمانشاه به شکل ملی برگزار می‌شد که سال گذشته به شکل محدودتری و در سطح منطقه‌ای برگزار شد و امسال تنها تعداد محدودی گروه موسیقی از استان در آن شرکت دارند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.