قزوین؛

بازدید از سامانه ارتباطات مردمی

معاون حقوقی و رییس دفتر رییس جمهور از سامانه ارتباطات مردمی دولت در قزوین بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام مجید انصاری و محمد نهاوندیان در این بازدید همچنین  ضمن آگاهی از نوع درخواستتهیا مردمی به سوالات و درخواستهای چند نفر از آنان تلفنی پاسخ گفتند.

بازدید از سامانه ارتباطات مردمی

حجت الاسلام انصاری به کارکنان این مرکز گفت : این سامانه ابتکار بسیار ارزشمندی برای بر قراری ارتباط مردم در سفرهای استانی با رئیس جمهور است.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد : رساندن نامه به دست مسئولان و مرحله پس از آن رسیدگی به درخواستهای مردم ، مشکلاتی هم برای مردم و هم برای مسوولین داشت .

حجت الاسلام انصاری افزود : با راه اندازی این سامانه از یک روز از قبل از سفر رییس جمهور ، مردم به صورت ۲۴ ساعته می توانند مشکلات ، مطالبات ، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند .

وی گفت : مردم از طریق همین سامانه می توانند ، پاسخ درخواستهای خود را پیگیری کنند .

معاون حقوقی رئیس جمهور ، راه اندازی سامانه ، ۱۱۱  سامانه ارتباطات مردمی دولت را کار ارزشمندی برای ارتباط  بیشتر مردم با رئیس جمهور دانست .

حجت الاسلام انصاری گفت : گزارشات مردمی به صورت آن لاین به شخص رئیس جمهور و یا به وزرا و مسوولین ذی ربط ارسال می شود.

وی همچنین به استقرار واحدهای جانبی از جمله بهزیستی ، علوم پزشکی و کانون معلولین توانا  اشاره کرد و گفت : موارد اضطراری و فوری به این واحدها ارجاع داده می شود .

رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری هم در این بازدید گفت : این مرکز فرصتی دو سویه بین مردم و ریاست جمهوری است .

بازدید از سامانه ارتباطات مردمی

محمد نهاوندیان اضافه کرد : در این مرکز در ۴ شیفت و هر شیفت ۲۰۰ نفر پاسخگوی مردم هستند .

وی افزود : این اطمینان را به مردم استان قزوین می دهیم که هیچ تماسی بدون پاسخ و بدون بررسی نمی ماند و این قطعی است .

نهاودیان گفت : همه ی تماسها رسیدگی می شود و در حد امکاناتی که وجود دارد به آن می پردازند و در صورت نیاز به دستگاههای مربوطه ارجاع داده می شود .

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهور امیدواری کرد که در هر سفر استانی مشکلات و مسائل مردم کمتر و پیشنهادات آنان به دولت بیشتر باشد و این موضوع نشان می دهد که دستگاهها کار خودشان را درست انجام می دهند و مشکلات مردم از طریق طبیعی حل می شود .

وی افزود: امیدواریم مسئله اشتغال که در اکثر استانها سومین مسئله است با ایجاد فرصتهای شغلی و بستر سرمایه گذاریها حل شود .

نهاوندیان گفت : وام و کمکهای مالی مسائل اول و دوم است که با ایجاد اشتغال بر طرف می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.