قزوین؛

سفر رییس جمهور به قزوین پایان یافت

رییس جمهور امروز پس از شرکت در شورای اداری استان قزوین و حضور در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای سفر دو روزه هیات دولت به قزوین پرداخت و پس از آن این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این سفر رییس جمهور پس از سخنرانی در جمع مردم در ورزشگاه شهید رجایی و دیدار با علما ، ایثارگران و برگزیدگان در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان شرکت کرد و به صورت ویدئو کنفرانس دستور بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 851 طرح در بخش های صنعت ، کشاورزی ، گردشگری ، خدمات و ارتبا طات را  با اعتباری بالغ بر هزار و 800   میلیارد تومان در استان قزوین صادر کرد .



 تجهیز 298 روستای استان به اینترنت پر سرعت ، طرح شتابگر ملی ، بزرگترین واحد پرورش گاو شیری دو هزار راسی ، اولین مرکز همو دیالیز خیریه کشور ، تقاطع غیر همسطح خلیج فارس و هتل پنج ستاره ،افتتاح یک واحد تولید شیشه دارویی و هم چنین طرح توسعه دو واحد تولیدی از جمله پروژه هایی بود که دیروز به بهره برداری رسیدند و یا  عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

در این سفر همچنین رییس جمهور از تصویب 50 پروژه با 930 میلیارد تومان اعتبار خبر داد که بیش از سه برابر بودجه عمرانی استان قزوین است.

همچنین در این سفر مصوب شد چهار خطه کردن راه آ هن تهران کرج ، دو خطه شدن راه آهن کرج قزوین و قزوین زنجان و همچنین بهره برداری از راه آهن قزوین به رشت تا پایان دولت یازدهم اجرایی می شود.

طرح انتقال آب از سد طالقان به شهرستان قزوین  و چهارده شهردیگر هم از دیگر طرح هایی ست که با مشارکت بخش خصوصی وحمایت دولت در استان قزوین اجرا خواهد شد .

رییس سازمان برنامه و بودجه هم در این سفر گفت در بودجه امسال 104 میلیارد تومان برای عمران استان قزوین اختصاص داده شده است که 36 درصد بیشتر از پار سال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار