قزوین؛

بازدید کارشناسان ایتالیایی از اداره راهداری

کارشناسان شرکت ایتالیایی «اتواستراد» به منظور تهیه گزارش جامع از وضعیت موجود در آزاد راههای استان از مرکز مدیریت راههای استان قزوین بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان قزوین هدف از این بازدید را ارائه راهکارهای پیشنهادی درباره تبادل دانش مهندسی وضعیت اخذ عوارضی جاده ای یکپارچه و خدمات مرتبط بیان کرد .

رحمت شعبانی دراین بازدید با تشریح موقعیت استان قزوین و جایگاه آن در بخش حمل و نقل جاده ای کشور نحوه عملکرد سیستم های کنترل هوشمند جاده ای در استان را تشریح کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به شرکت آتلانتیا گفت : این گروه دارای دانش کارشناسی گسترده در تمامی بخش های صنعت حمل و نقل جاده ای نظیر طراحی، احداث و نگهداری است لذا این گروه با تکیه بر توانایی های خود، راه حلهایی در بخش های فرودگاهی و بزرگراهی ارائه می دهد.

وی بیان کرد: این گروه همچنین یک رهبر و پیشگام جهانی در حوزه اخذ الکترونیکی عوارض است که این روش را از طریق پیشنهاد راه حلهای منطقی و بهره برداری کارآمد که موجب افزایش جابجایی، عملیاتی و رضایت مشتری می شود ارائه می کند.

به گفته ی شعبانی ، شرکت آتلانتیا یک هلدینگ ایتالیایی است که در بورس میلان با دو میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و در حوزه های زیربنایی بخش فرودگاه و بزرگراه فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اظهارداشت: شرکت (Telepass ) که از سوی گروه آتلانتیا در سال ۱۹۹۰ معرفی شده، گسترده ترین سامانه اتوماسیون اخذ عوارض در اروپاست که حدود ۹ میلیون وسیله نقلیه را در اروپا تحت پوشش خود دارد و بطور اخص، گروه آتلانتیا پیشگام جهانی در امر اخذ الکترونیکی عوارض است که شبکه به هم پیوسته ۱۰۰۰ کیلومتری در جاده های شهری سانتیاگو(شیلی) را مدیریت می کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.