قزوین؛

عزم دولت برای رفع مشکلات و موانع مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عزم جزم دولت برای رفع مشکلات و موانع مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ محمود واعظی درجلسه شوراى ادارى شهرستان البرز ، با بيان اينكه دولت تمام تلاش خود را براى رفع مشكلات و موانع مردم انجام مى دهد گفت: امنيت كشورعامل تغيير رفتار ادبيات منطقه با كشورشده و روابط خارجى در راستاى منافع كشور است.

عزم  دولت برای رفع مشکلات و موانع مردم

وی با بيان اينكه معشیت و اشتغال دو دغدغه اصلی خانواده ها و جوانان است، افزود: ایجاد کار و اشتغال از اهداف دولت برای مردم است، اما این موضوع سخت و دشواراست و نیاز به وحدت و همبستگی دارد.

واعظی با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: دولت در جهت فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گام برمی دارد.

وی اضافه کرد: اعتقاد دولت درموضوع اقتصاد مقاومتى با كمك بخش خصوصى می تواند محقق شود اگر چه در این راستا باید از سرمایه گذاران که نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند، حمایت های ویژه ای بشود.

واعظی خاطرنشان کرد: دراین بین البته به کمک بانک ها هم نیازمند هستیم و خوشبختانه بانک ها هم همراهی خود را با بخش صنعت و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در پیش گرفته اند.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکل کم آبی دربیشتر نقاط کشور گفت: مشکل کم آبی در حال حاضر در بیشتر استان های کشور وجود دارد و استان قزوین هم از این حیث استثنا نیست.

عزم  دولت برای رفع مشکلات و موانع مردم

وی گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات در پیش گرفته است و البته برای تحقق این مسیر به همدلی و همراهی و مساعدت مردم نیازمند است.

فرماندار شهرستان البرز هم در شوراى ادارى اين شهرستان، كمبود آب  شرب و كشاورزى را از خواسته هاى مردم این شهرستان عنوان کرد.
 
عسگرى با ببان اينكه صنعت و شركت هاى صنعتى فرسوده بزرگترين شهرك صنعتى كشور نياز به سرمايه گذارى دارد، افزود : رشد سرمايه گذارى در شهرك هاى جديد و موقوفه بودن اراضى شهرك صنعتى البرز از جمله موارد عدم رغبت سرمايه گذاران در اين منطقه است.

وى يادآور شد: شهرستان البرز با توجه به موقعيت و جايگاهى كه در استان و كشور دارد بايد در بخش انتظامى ارتقاء پیدا کند.

فرماندار شهرستان البرز اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولان استان و دولت در آینده ای نزدیک شهرك ويژه اقتصادى در اين شهرستان راه اندازى شود.

در ابتداى اين نشست شهرداران الوند، محمديه، شريفيه و بيدستان کمبود آب کشاورزی، عدم  تصفيه خانه آب ، انتقال عوارضى قزوين، نبود امكانات درمانى، توسعه شهرها و سرويس دهى ضعيف اينترنت را از جمله مشكلات مردم شهرستان البرز عنوان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.