یزد؛

برگزاری مراسم تکریم و ‏معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان

مراسم تکریم و ‏معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان برگزار شد.‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر دراین مراسم تغییر را جزء ذات این دانیا معرفی کرد و افزود: همواره برای مسئولین باید یادآوری شود که در دوران مسئولیتشان پرونده ای نزد مردم و پرونده ای نزد خداوند دارند و هرگاه اعمالشان برای خداوند عالم رضایت بخش بود مردم هم راضی خواهند شد و این سنت الهی است.

امام جمعه اردکان در ادامه افزود: اگر کار برای رضای خدا انجام گیرد ولو کسی تشکر هم نکرد چیزی از ارزش آن کم نخواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت انصاف در گفتن خوبی و کاستی ها افزود: انسان با مسئولیت هایی که به او واگذار می شود در حال آزمایش الهی است .

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های رضا احمد پور رییس سابق اوقاف اردکان  برای حجت الاسلام سیدی اردکانی آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مراسم ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان اردکان را بالا ارزیابی کرد و افزود: این پتانسل بالقوه باید با تلاش و کوشش مضاعف به ظرفیت بالفعل تبدیل گردد.

وی تعامل و همراهی با سایر نهاد های مرتبط مانند فرمانداری، دفتر امام جمعه ، شهرداری ، شورای شهر ، اداره ثبت اسناد و املاک را یادآور شد و افزود: همانطوری که برای حقوق موقوفات حرمت قائلیم برای حقوق مردم هم قائل به حرمت هستیم.

زارع زاده در پایان افزود: مردم متدین هستند و اگر از ناحیه مسئولین نسبت به احکام و قوانین وقف آگاهی بخشی صورت گیرد قطعا حقوق وقف را رعایت می کنند.

در این مراسم که معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، مسئول حراست و مسئول بازرسی اوقاف استان نیز حضور داشتند فرماندار شهرستان از زحمات و فعالیت های رییس سابق اوقاف اردکان تقدیر و برای حجت الاسلام سیدی رییس جدید اوقاف و امور خیریه اردکان آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار