یزد؛

مراسم تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد مراسم تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در مراسمی که با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمد زاده‌رحمانی فرماندار بافق محمد رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر بافق ،محمدرضا فتاحی بخشدار مرکزی شهر بافق و روسای هیئتهای ورزشی شهرستان برگزار شد، با اهدای لوح و هدایایی از زحمات سمیه ایزدیان قدردانی و رضا نارگانی بافقی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق معرفی شد.
 
مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم از فعالیت های سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان بافق قدردانی و برای سرپرست جدید و انجام رسالت خطیر در عرصه ورزش و فرهنگ سازی آن آرزوی موفقیت کرد .
 
 شریعتی در این مراسم گفت: شهرستان بافق پتانسیل و ظرفیت خوبی در توسعه رشته های مختلف ورزشی دارد که قطعا با حمایت مسئولین و تلاش های مضاعف شاهد افتخارآفرینی جوانان بافق در میادین مختلف خواهیم بود.
 
وی افزود : طرح آمایش بندی 14رشته ورزشی در سطح استان اجرا شده که انتظار می رود در این شهرستان هم اجراشود و همسو با برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان ورزش این شهرستان شکوفا شود.
 
انتهای پیام/ ی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.