شهریان: باید برنامه ریزی دقیق و نگاه ویژه تری به سنگنوردی داشت

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نگاه متوازن فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به ورزش زنان و مردان را دلیل توسعه رشته سنگنوردی دانست.

شهریان: باید برنامه ریزی دقیق تر و نگاه ویژه تری به سنگنوردی داشتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ رباب شهریان در حاشیه بازدید از مسابقات سنگنوردی جوانان و نوجوانان آسیا که با حضور یازده کشور در باشگاه پیام تهران درحال برگزاری است،  میزبانی مسابقات و رویداهای مهم  ورزشی توسط  فدراسیونها  را از شاخصه های مهم در برنامه ریزی فدراسیونها اعلام کرد و با ارزشمند توصیف کردن آن در سطح آسیا ازمسابقات سنگنوردی آسیا مسئولان فدراسیون که چنین کار تخصصی را پیگیری کردند قدردانی کرد.

او در ادامه سخنانش عوامل توسعه رشته سنگنوردی در بخش بانوان را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد : نگاه یکسان و متوازن در فدراسیون در خصوص  حضور بانوان باعث شده که 50 درصد از اعضای تیم را بانوان تشکیل دهند.

معاون وزیر با توضیح این موضوع که رشته سنگنوردی در بین جوانان علاقمندان  بسیاری دارد  به ویژگی هیجانی بودن آن اشاره کرد و ادامه داد: با تکیه براین شاخصه ها می توان زمینه جذب جوانان و نوجوانان را مهیا کرد.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در این رشته اظهار امیدواری کرد ورزشکاران ما بتوانند در بازی های آسیایی  2018 جاکارتا سهم خوبی از مدال ها داشته باشند.

شهریان همچنین حضور این رشته در بازی های المپیک 2020 را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: برای کسب موفقیت در این رویداد مهم  باید ضمن برنامه ریزی دقیق، نگاه ویژه تری را به این رشته داشته باشیم  تا شاهد حضور پررنگ و نتیجه بخش  بانوان باشیم.

وی در ادامه سخنانش  ارتقاء علمی مربیان بانوی این رشته با هدف توسعه آن در حوزه قهرمانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : در این راستا تلاش شده از مهارتهای فنی و علمی مربیان خارجی برای آموزش مربیان بهره بگیریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار