اعزام سنگنوردان ایرانی به مسابقات جهانی چین

تیم 3 نفره کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی فردا راهی شرق آسیا می شوند.

اعزام سنگنوردان ایرانی به مسابقات جهانی چیناقبال افلاکی مدیر تیم های ملی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات جهانی سنگنوردی در سه بخش سرعت لید و سختی مسیر از روز سه شنبه هفته جاری در چین آغاز خواهد شد و تیم منتخب ورزشکاران کشورمان برای شرکت در این رقابتها  فردا رهسپار شرق آسیا خواهند شد.

وی تصریح کرد:در این اعزام سه سنگنورد به همراه علیرضا بلاغی مربی تیم ملی کشورمان حضور دارند و با توجه به شناختی که از سنگنوردان میهن مان داریم انتظار داریم بتوانند در این رقابتها مقام های خوبی را کسب کنند.

افلاکی در ادامه گفت:رقبای ما در این مسابقات کشورهای میزبان  ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان هستند که با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت.

وی عنوان کرد:سال آینده میزبان مسابقات آسیایی بزرگسالان هستیم و نوجوانان را برای این رقابتها آماده می کنیم.

افلاکی تاکید کرد:با توجه به اینکه از سال 2020 سنگنوردی رسما وارد المپیک می شود تیم های آسیایی همانند دیگر کشورها در تکاپو هستند تا تیم های خود را برای این مسابقات مهم و حساس آماده کنند و این رقابتها محک خوبی برای آنها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سنگنوردی ایران هم در سالهای اخیر رشد خیلی خوبی داشته است و با وجود سنگنوردان شایسته ما نیز تلاش می کنیم در المپیک حضوری مقتدرانه داشته باشیم و فدراسیون نیز این هدف را دنبال می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار