آماده سازی تیم ملی سنگنوردی برای مسابقات آسیایی

مسابقات سنگنوردی قاره کهن از 5 مهر سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان خود را برای این مسابقات آماده می کنند.

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی وصعود های ورزشی در گفتگو با خبر نگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان گفت:برای دومین بار میزبان مسابقات سنگنوردی قاره آسیا در بخش نوجوانان  وجوانان هستیم  که در سه رشته ی سرعت،سختی مسیرولید صورت می گیرد و طی روزهای 9-5 مهر 95 در پایتخت برگزار خواهد شد (در سال 91 به میزبانی همدان قهرمان شدیم) و تیم ملی کشورمان خود را برای این رقابتها آماده می کند. 

وی تصریح کرد:برای حضور پرقدرت در این مسابقات تاکنون 3 مرحله اردو در شهرهای همدان ،پلور وقزوین برگزار شده است و چهارمین مرحله از امروز به مدت سه روز در تهران در حال پیگیری است.

زارعی در ادامه گفت:با توجه به اینکه میزبان این رقابتها هستیم محدویت استفاده از ملی پوشان را نداریم و هدفمان کسب مدالهای بیشتر و پشتوانه سازی برای آینده ی سنگنوردی است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد:خوشبختانه سنگنوردی ایران در سالهای اخیر پیشرفت خیلی خوبی کرده است و تمام تلاش ما در فدراسیون سرمایه گذاری در این ورزش و رساندن آن به سطح جهانی است. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار