بانوی کماندار و پرچم دار کاروان ایران:

پرچم داری من حامل پیام عزت بانوی ایرانی به دنیا است

بانوی پرچم دار کاروان ورزشی امام رضا (ع) لحظه پرچمداری در مراسم رژه را خاطره به یادماندنی از ورزش ایران در اذهان جهانیان دانست.

لحظه پرچم داری من پیام توانمندی و عزت بانوان ایرانی به جهانیان استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ لحظه پرچمداری اش در المپیک ریو را تاریخی و پیام آور بزرگی ملت ایران در توجه به ورزش بانوان عنوان کرد. 

بانوی کماندار ایران ادامه داد: آن زمان که به یاری خدا پرچم کشورم را با افتخار حمل خواهم کرد تا زمانی که  زنده خواهد بود این خاطره زیبا باقی خواهد ماند .

او افزود :  اعتقاد دارم وقتی به عنوان نماینده کشورم که سهمیه المپیک و پارالمپیک را به دست آوردم و  لحظه پرچم داری من در اذهان جهانیان نه به عنوان زهرا نعمتی بلکه به عنوان بانوی ایرانی باقی خواهد ماند و این خوشحالی من را دو چندان کرده است.

این بانوی تاریخ ساز گفت: موفقیت خودم را مرهون لطف خدا و همراهی خانواده و مربیانم می دانم و از حمایت های خوب وزارت ورزش و جوانان همچنین کنیته ملی المپیک نیز تقدیر می کنم .

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان براین باور است که در گذشته هم شایستگی ها و توانمندیهای بانوان وجود داشته اما اکنون در سایه حمایت خوب وزارت ورزش و جوانان و توجه به بانوان بیشتر از قبل به منصه ظهور رسیده است. 

وی تاکید کرد:نمی توانم خوشحالیم را از حضور در المپیک و پارالمپیک پنهان کنم و از پرچمداری کاروانی که به نام امام رضا(ع) مزین شده نیز بسیارخ وشحال هستم ، اما از اینکه پرچمداری من پیام توانمندی ورزش بانوان ایران و اثبات شایستگی های بانوان ایرانی است بیشتر خوشحالم. 

زهرا نعمتی گفت: شمارش معکوس برای من و دیگر المپین ها آغاز شده اما از این روزهای پایانی هم به بهترین شکل به منظور رسیدن به اوج امادگی برای روز مسابقه استفاده می کنم.

بانوی کماندار المپیکی و پارالمپیکی از حمایتهای معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و حوانان به نیکی یاد کرد و تصریح کرد: حضور خانم شهریان در کنار من همیشه با حمایتهای خوب و انگیزه بخشی فراوان همراه بوده است رهرا نعمتی حضور در المپیک و پارالمپیک را با توجه به ضرورت حفظ امادگی مهم و سخت توصیف و در عین حال تصریح کرد :من کارهای سخت را دوست دارم. 

نعمتی در پایان از مردم خواست همچنان دعای خیرشان را از او دریغ نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
بانوی ایرانی دعای خیر ما بدرقه راه شما خواهد بود
موفق وپیروز باشید
آخرین اخبار