شریفی: مسئولان ورزش اجازه دهند خودمان را نشان دهیم

سوارکار کشورمان گفت: مسئولان ورزش به بهانه آن که سوارکاری مدال آور نیست اجازه نمی دهند در میادین بین المللی حضور یابیم.

شریفی: مسئولان ورزش اجازه دهند خودمان را نشان دهیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید شریفی سوارکار کشورمان گفت: رقابت های CSI در دو سال اخیر در کشور برگزار شده است که تعدای مهمان نیزاز هلند، بلژیک، آلمان و کشورهای همسایه در آن حضور داشته اند. کیفیت مسابقات مطلوب است و سیستم برگزاری نیز خوب است.  می توان شرایطی را فراهم کرد تا تعداد شرکت کنندگان بیشتر شود ضمن این که لازم است  امکانات بیشتر به مجموعه هایی که این مسابقات برگزار می شود، در نظر گرفته شود. 

شریفی درباره این که چه زمانی فرا خواهد رسید که سوارکاران ایرانی در میادین بین المللی حضور یابند تصریح کرد سال 2006 در مسابقات آسیایی قطر شرکت کردم و تنها سوارکاری بودم که در فینال حضور داشتم. ارتفاع آن مسابقات  155 تا 160 سانتی متر بود. جایگاه ما جایگاه بدی نیست به شرط آن که مسئولان ورزش کشور با ما همکاری کنند. 

سوارکار کشورمان ادامه داد در سال 2014 برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون تقریبا 3 ماه در قرنطینه بودیم. فدراسیون تمام تلاش خود را انجام داد اما به ما اجازه خروج از کشور با هزینه خودمان را هم ندادند. چون مسئولان ادعا می کردند این رشته مدال آور نیست مگر همه رشته ها مدال آور هستند. باید اجازه دهند کار کنیم بعد از آن بگویند رشته شما مدال آور نیست. 

شریفی درباره حضور شهریان معاون وزیر وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان در مسابقات بین المللی CSI خاطر نشان کرد بارها مسئولان ورزش از مسابقات سوارکاری بازدید کرده اند و از شرایط سوارکاری تعریف کرده اند اما عملا اتفاقا خاصی نمی افتد. سوارکاری رشته ای است که در اسلام به آن سفارش شده است به همین دلیل باید بیش از این مورد توجه باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار