میزبانی ایران برای مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا/ سنگنوردی در مسیر حرفه ای شدن

کشوزمان دز سال 2017 میزبان رقابتهای قهرمانی قاره کهن است وفدراسیون کوهنوردی خود را برای این رقابتها آماده می کند.

محمود میر نوری دبیر فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان گفت:برای دومین بار میزبان مسابقات سنگنوردی قهرمانی قاره کهن در سال 2017  است وفکر می کنم که زمان آن اواخر شهریور یا مهرماه 96 باشد وامکان دارد در تهران برگزار شود البته برخی  استانهانیز خواستار انجام این رقابتها در آنجا هستند که باید محل برگزاری از لستاندارد بالایی باشد.

وی تصریح کرد:مضیت میزبانی مسابقات بین المللی این است که نفرات با تعداد بیشتری می توانند شزکت کنند ومحدودیتی از نظر تعداد ورزشکار وهزینه ها  وجود ندارد .

عملکرد سنگنوردان ایرانی در چین خوب بود
میرنوری در این خصوص گفت:مدتی پیش مسابقات جهانی سنگنوردی در شرق آسیا انجام شد وورزشکاران کشورمان نیز حضور داشتند وعملکرد خوبی از خود ارایه کردند البته با بدشانسی هم روبرو شدند.از کشورمان سه ورزشکار در این رقابتها حضور داشتند که در رقابتهای مردان رضا علیپور هشتم و حمید رضا توزندجانی در رتبه یازدهم قرار گرفتند و در بخش بانوان نیز اعظم کرمی هجدهم شد.

سنگنوردی ایران در مسیر حرفه ای شدن
وی در این باره گفت:در سنگنوردی پیشرفتهای خوبی در طی این سالها داشته ایم مخصوصا در بخش سرعت که مقام های در خور شایسته ایی هم در میادین برون مرزی بدست آورده ایم و می توان گفت  دراین قسمت جزء تیم های برتر جهان هستیم.

میر نوری در پایان گفت:برای برگزاری لیگ هم تصمیماتی گرفته شده است که با انجام آن علاوه بر ایجاد انگیزه در بین سنگنوردان برای تیم ملی هم پشتوانه سازی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار