یاسوج؛

بهره برداری و کلنگ زنی 60 طرح عمرانی درگچساران

60 طرح عمرانی گچساران در هفته دولت با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از این طرح ها گفت: 57 طرح بزرگ و کوچک عمرانی افتتاح و سه طرح دیگر در گچساران عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

فتاح محمدی ابرازکرد: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بیش از 192 میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: این طرح ها بیشتر در بخش توسعه و اصلاح برق، خدمات شهری، کشاورزی و طرح های توسعه ای روستایی است.

محمدی تصریح کرد: ساخت کانال های آبیاری، توسعه، اصلاح و بهینه سازی برق در مناطق مختلف، اجرای سیستم آبیاری بارانی، ساماندهی گلزار شهدا، ساخت یک باب کتابخانه، گازرسانی به روستاهای آبتوت، آبچیرک و انجیر سیاه ، زیر سازی و آسفالت روستا و اجرای سنگ فرش از طرحهای افتتاحی در هفته دولت است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با اعتباری بیش از 12 میلیارد ریال در این شهرستان آغاز خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: به نمایندگی از اینها طرح گاز رسانی به روستاهای آبتوت، آبچیرک و انجیر سیاه و کتابخانه رودکی به بهره برداری رسید.

وی ابراز کرد: کتابخانه رودکی در راستای ارائه خدمات بهتر به مناطق بافت فرسوده دوگنبدان در منطقه کیامرثی این شهرستان به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده این طرح را چهار میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد.

وی مساحت این طرح را 350متر مربع عنوان کرد و گفت: این طرح فرهنگی از محل اعتبار ردیف 38 سکونتگاهای غیر رسمی اجرا شد.

محمدی اظهار داشت: طرح گازرسانی به روستاهای آبچیرک، آب توت و انجیر سیاه با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال اجرا شد.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح 26 هزار و 160 متر خط انتقال اجرا شده که با بهره برداری از آن 158 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

محمدی ابراز کرد: دولت تدبیر و امید با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی به ایجاد اشتغال بیشتر و حل مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه ای دارد.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.