اهواز؛

امیدیه شهری بامنابع عظیم طبیعی

فرماندار امیدیه گفت:این شهرستان به واسطه منطقه جغرافیایی و دارا بود منابع عظیم طبیعی زیرزمینی و روزمینی، یکی از شهرهای غنی به شمار می رود.

امیدیه شهری بامنابع عظیم طبیعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازشهاب صدیقی بیان کرد:این شهرستان در زمینه صنایع کشاورزی و همچنین صنایع پایین دستی نفت و گاز پتانسیل های بالقوه ای داشته که متأسفانه به آن کمتر پرداخته شده است.

وی در جلسه شورای برنامه ریزی هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری امیدیه برگزار شد،  باتبریک دهه ی کرامت اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت حضور مرقد امام رضا(ع) توانسته در طول سالیان متمادی، با وجود دشمنی هایی که خارج از مرزهایش دارد، با صلابت تر از گذشته به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه دهد.

فرماندار امیدیه افزود: طی کردن این مسیر پیشرفت قطعا بدون برکت حضور مرقد امام رضا(ع)، بقاع متبرکه و همچنین شهدای گرانقدر همچون شهدای دولت، میسر نمی شد.

صدیقی بیان کرد: متأسفانه امیدیه در طول سالیان متمادی با وجود منابع و شرکت‌های نفت و گاز نتوانسته به حقوق واقعی خود دست پیدا کند و این امر موجب شده تا نتواند در سایر زمینه ها به شکوفایی برسد.

وی اظهارداشت: امیدیه دارای قدمت تاریخی بیش از 3 هزار سال بوده که می توان در در بُعد توسعه گردشگری آن اقدامات مؤثری انجام دهیم که در نهایت به پیشرفت کل شهرستان منجر می شود.

فرماندار شهرستان امیدیه تصریح کرد: این شهررستان در زمینه صنایع کشاورزی و همچنین صنایع پایین دستی نفت و گاز پتانسیل های بالقوه ای داشته که متأسفانه به آن کمتر پرداخته شده است.

صدیقی در خصوص مهمترین برنامه‌های هفته دولت در امیدیه گفت: افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی و خدماتی، بهداشت و درمان، گاز رسانی، ورزشی و آموزشی در بخش مرکزی و جایزان، اجرای همایش ها و جشن های مختلف، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان امیدیه است.

وی در پایان بیان کرد: مهمترین هدف ما رضایتمندی شهروندان بوده و باید نمره قبولی خود را از شهروندان دریافت کنیم نه اینکه خودمان نمره قبولی را بدهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.