اهواز؛

مشخص شدن حریفان عبدولی در المپیک

در رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ریو حریفان سعید عبدولی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،وزن ‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک انجام شد که در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان در دور اول با شینوبو اوتا از ژاپن مسابقه می‌دهد. سوریان در مسابقات گزینشی المپیک مقابل این کشتی‌گیر ژاپنی شکست خورده و حالا باید انتقام خود را از این حریف بگیرد. برنده این مسابقه با برنده دیدار ابراگیم لابازانوف از روسیه و آلمات کبیسپایف نفر سوم سال 2015 جهان از قزاقستان مسابقه خواهد داد.

در این سمت جدول روشن بایراموف آذربایجان سرگروه است و سوریان در صورت شکست سه رقیبش باید در نیمه‌نهایی احتمالا با او مسابقه دهد.

در وزن 75 کیلوگرم نیز سعید عبدولی در دور اول استراحت می‌کند و در دور دوم با مارک مادسن نایب قهرمان جهان از دانمارک مسابقه می‌دهد. عبدولی در مسابقات جام‌جهانی لاس‌وگاس به این کشتی‌گیر دانمارکی باخت. مادسن چهار نقره و یک برنز جهان را در کارنامه دارد.

عبدولی در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان دلشادجان توردیف از ازبکستان و ویکتور نمس از صربستان خواهد رفت. در گروه عبدولی آرسن جلفالکیان از ارمنستان، پیتر باسکی از مجارستان، الوین مورسالیف از آذربایجان و زورابی داتوناشویلی از گرجستان حضور دارند و عبدولی برای حضور در دیدار فینال پس از دور سوم  یک مسابقه را برنده این کشتی گیران پیش رو خواهد داشت. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 17:30 فردا به وقت برزیل، در سالن کاری اوکا شماره 2 شهر ریودوژانیرو برگزار می شود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.