اهواز؛

مشارکت ۱۰۰ مأمور در سرشماری نفوس و مسکن

سرشماری اصلی که به صورت میدانی است از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه به‌طور همزمان در سراسر کشور در شهرستان شادگان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرماندار شادگان اظهارکرد: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن  امسال اطلاعات فردی اشخاص شامل اطلاعات جنسیتی، سنی، تحصیلات، مسکن، مهاجرت، اشتغال و... جمع آوری خواهد شد و این اطلاعات به منظور دسترسی برنامه ریزان و مدیران ارشد استان ها گردآوری می شوند.

بهروز فرج اللهی در ادامه با اشاره به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ اولین سرشماری کشور بوده که به صورت اینترنتی اجرا می شود، عنوان کرد: از سوم تا ۲۴ مهرماه امسال سرشماری به‌صورت اینترنتی خواهد بود و خانواده‌هایی که علاقمندند اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند می توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari۹۵.ir اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

فرماندار شادگان تصریح کرد: افرادی که به صورت اینترنتی در سرشماری اطلاعات خود را ثبت می کنند یک کد رهگیری دریافت کرده که باید آن را تا زمان مراجعه مامور آمارگیر به درب منازل آن ها نگهداری کنند و سپس این کد را به مامور سرشماری ارائه دهند.

وی یادآور شد: سرشماری اصلی که به صورت میدانی است از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه به‌طور همزمان در سراسر کشور در شهرستان شادگان اجرا می شود و افرادی که به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت نکرده اند می توانند اطلاعات خود را در اختیار ماموران آمارگیر که به درب منازل آن ها مراجعه می کنند قرار دهند.

فرج اللهی در پایان بیان کرد: زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ سوم مهرماه همزمان با زنگ بازگشایی مدارس نواخته خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.