اهواز؛

برگزاری سمينار تخصصي نرم افزار مديريت نگهداري و تعميرات

دومين سمينار تخصصي مديريت نگهداري و تعميرات نت، توسط واحد لجستيكي دانشگاه امام حسين (گروه نت پارسه) و با حضور كارشناسان فني در شركت بهره برداري از سد، نيروگاه و شبكه هاي آبياري مارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاونت فني مهندسي گفت : كارشناسان شركت كننده در اين سمينار تخصصي يك روزه با نرم افزار گروه مهندسي پارسه براساس استاندارد ISO 55001 و ISO 14224 و همچنين با شاخص هاي كليدي عملكرد نرم افزار نگهداري و تعميرات طراحي شده است آشنا شدند.

محمد قره باغي در خصوص مزاياي اين نرم افزارافزود: نرم افزار نگهداري و تعميرات (CMMS) تحت وب بوده و امكان نصب بر روي سرور شبكه سازمان را دارد.

وی در ادامه بیان کرد: از مزاياي مهم اين نرم افزار از جمله به امنيت بالاي اطلاعات و داده ها و تبين كاربر نامحدود ، گزارش هاي حرفه اي و سيستم گزارش ساز تحت وب ، مديريت دانش فني پرسنل و اطلاعات و تجهيزات ، تبعيت كامل از استانداردهاي نگهداري و تعميرات (نت) ،كاربري آسان و ساده براي ورود اطلاعات و مديريت داده ها، امكان دسترسي در هر كجا و در هر زمان براي هر فردي از پرسنل سازمان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.