اهواز؛

جلوگیری ازتخلیه پسماند اماکن غیرمجاز درشادگان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان بیان کرد: در صورتی که موردی ملاحظه شود ضمن برخورد قانونی فرد خاطی را مجبور به پاکسازی محل بنماید.

لوگیری ازتخلیه پسماند اماکن غیرمجاز درشادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازسید محمدحسن فقیه  گفت: متأسفانه به دلیل ساخت و ساز های زیاد در سطح شهر مردم نخاله های خودرا در مکانهایی که می تواند معضلات محیط زیستی و  آلودگی بهداشتی را ایجاد نماید، اقدام به تخلیه می کنند .

این مسئول تصریح کرد: به رغم اعلام موضوع به شهرداری برای جلوگیری از ادامه این روند لیکن بعضاً ملاحظه می شود که تعدادی از شهروندان بدون توجه به اخطارهای مأموران محیط زیست اقدام به تخلیه نخاله های ساختمانی خود می نمایند.
 
 وی افزود:بر این اساس تصمیم گرفته شد تا این اداره برای برخورد با این معضل گشت های پسماند در سطح شهر را فعال کند و در صورتی که موردی ملاحظه شود ضمن برخورد قانونی فرد خاطی را مجبور به پاکسازی محل بنماید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان بیان داشت: تا کنون بیش از 5 مورد که به تخلیه نخاله های ساختمانی در محیط های غیر منجر شده است برخورد و یا خودرو های متخلفین توقیف شده و مکان های آلوده پاکسازی گردید.


فقیه درپایان افزود: این اداره جلساتی را با شهرداری شادگان برای پیگیری های قانونی و اجرایی به منظور جلوگیری از افزایش نابسامانی های حاصل از انباشتگی نخاله های ساختمانی در مناطق مختلف شهر گذاشته اند و بر این مبنا قرار بر این شد که شهرداری شادگان مکان های مجازی که برای تخلیه نخاله های ساختمانی قبلا مشخص شده بود به مردم اطلاع رسانی نماید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص افراد متخلف را به اداره محیط زیست شادگان معرفی نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.