ارومیه؛

نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی حوزه هنری

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد استان در حوزه هنری آنقلاب اسلامی آذربایجان غربی:آمادگی همکاری با حوزه هنری استان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری هستیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی با حضور مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد آذربایجان غربی و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در زمینه تهیه تفاهم نامه همکاری فرهنگی مابین دو ارگان فرهنگی در آذربایجان غربی در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار گردید.

در این نشست برخی از مسائل و مشکلات فرهنگی موجود در استان و راهکارهای رفع آنها و طرحهای فرهنگی جهت حضور مردم به خصوص جوانان در این برنامه¬ها مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در این نشست ضمن ارائه آماری در خصوص تعدادشعب کانون مساجد در استان و بخش های مختلف فرهنگی و هنری موجود در این کانونها بر همکاری فرهنگی و هنری با حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان نیز با برشمردن سیاستها و رسالتهای حوزه هنری در کشور تحت منویات مقام معظم رهبری و اشاره بر تعدادی از فعالیتهای حوزه هنری به تفکیک رشته¬های هنری در استان ، تبدیل مساجد استان به عنوان یکی از بهترین کانونهای فرهنگی و هنری در هرمنطقه را مسئله ای بسیار مهم عنوان کرد و بر همکاری حوزه هنری استان در این خصوص با کانون مساجد آذربایجان غربی صحه گذاشت.

این نشست با هماهنگی در زمینه تهیه تفاهم نامه همکاری فرهنگی مابین دو ارگان فرهنگی در آذربایجان غربی به پایان رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.