ارومیه؛

نهادینه کردن کانون‌های مساجد اعتقاد به اقتصاد مقاومتی در جامعه

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت: مدیران کانون‌های مساجد باید اعتقاد و التزام به «اقتصاد مقاومتی» را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت‌الاسلام اباذر بیگی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با مدیران کانون مساجد تشکیل شد، اظهار داشت: کانون‌های مساجد، مدیران و رابط فرهنگی آنها باید اعتقاد علمی و التزام عملی به شعار سال را به بهترین شکل در جامعه نهادینه کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با توجه به نیازها و ضرورت‌های موجود عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را برای سال 1395 برگزیده‌اند، ادامه داد: بنابراین آحاد مردم و مسئولان باید در این سمت گام بردارند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه باید بسترهای فرهنگی و فکری مورد نیاز برای تحقق یافتن منویات رهبری را به بهترین شکل فراهم آورد، گفت: روا نیست که عنوان سال فقط به صورت شعار باقی بماند، بنابراین باید به عرصه اقدام و عمل نیز برسد.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه علما، فعالان فرهنگی و اساتید باید آحاد مردم و مسئولان را نسبت به این مباحث حساس کنند، گفت: مدیران کانون مساجد نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

بیگی در ادامه با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کانون‌های مساجد بها داده است، بیان داشت: کانون مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد توجه اندیشمندان غربی قرار گرفته است.

وی با اظهار اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تضعیف و ضربه زدن به این نهادها هستند، خاطرنشان کرد: اهمیت، جایگاه رفیع و میزان تاثیرگذاری این نهادهای ارزشی برای دشمن مشخص شده است، بنابراین باید جدی‌تر از سابق برای تحقق منویات رهبری و سیاست‌های نظام گام برداشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.