ارومیه؛

لزوم پرورش هنرمندان خلاق برای عمل به منویات رهبری

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: باید هنرمندان متعهد و خلاق برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب و عمل به منویات رهبری پرورش یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علیرضا نوروزی حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی «ایران 1404» در نگارخانه ارومیه در جمع خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: بهترین بستر برای اشاعه ارزش‌های انقلاب هنر است، بنابراین باید برای تربیت هنرمندان متعهد و خلاق گام برداشته شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آثار هنرمندان در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است، ادامه داد: نمایشگاه مورد اشاره به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با همراهی جامعه هنری استان برپا شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اظهار اینکه برای جامه عمل پوشاندن منویات رهبر معظم انقلاب باید به صورت حداکثری و با همه توان تلاش شود، خاطرنشان کرد: هنر به معنای واقعی کلمه از قابلیت و ظرفیت زیادی برخوردار است.

نوروزی فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این ایام برنامه‌های مختلف و متنوع با مشارکت هنرمندان، هنردوستان و کارشناسان این مجموعه تدارک یافته است که برای اجرایی کردن آنها اهتمام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون در نخستین روزهای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌ایم، همچنین به نام‌گذاری سال 1395 به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اظهار اینکه هنرمندان باید از هنر و توانایی خود برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صورت جدی استفاده لازم به عمل آورند، گفت: هنرمندان زیادی در این بستر پرورش یافته‌اند.

انتهای یپام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.