ارومیه؛

ضرورت استفاده از ظرفیت نهفته در هنر برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: باید از ظرفیت نهفته در هنر برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ علیرضا نوروزی در آئین تجلیل از هنرمندان که در سالن شیخ صفی‌الدین‌ اورموی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت نهفته در هنر برای تحقق اهداف انقلاب استفاده حداکثری به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان متدین و متعهد با شور و شعور انقلابی در بین مردم استان ما پرورش یافته‌اند، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود برای نهادینه‌سازی ارزش‌های اخلاقی و اسلامی استفاده لازم به‌عمل آورد.

نوروزی با اشاره به اینکه فعالیت گسترده و تأثیرگذاری در این زمینه باید شکل گیرد، خاطرنشان کرد: باید از هنر برای نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب استفاده حداکثری کرد تا هنرمندان با شور مضاعف وارد عرصه فعالیت شوند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه فرا رسیدن هفته هنر انقلاب را مورد اشاره قرار داد، گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای گلگون‌‌کفن هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دین مبین اسلام، اصول و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید دستمایه اصلی برای تولید محتوا در عرصه فرهنگ و هنر قرار گیرد، گفت: در این صورت می‌توان به رشد و تعالی در همه ابعاد دست یافت.

نوروزی با بیان اینکه هنر باید برای تعالی، رشد و پیشرفت جامعه مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین باید بدانیم که تعالیم دینی، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این عرصه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های قرآنی، سیره عملی و نظری اهل بیت(ع) و حضرت امام خمینی(ره) از عوامل موثر در تعالی هنر انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود، گفت: باید برای رشد و شکوفایی هنر انقلاب اسلامی گام اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.