ارومیه؛

عمل به منویات رهبری پیرامون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: باید برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گام برداشت.

امین رستم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه اظهار داشت: باید بسترهای لازم برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را به بهترین شکل فراهم کرد و در این زمینه گام‌های بلندی برداشت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مسابقات «مناظره دانشجویی» در سطح دانشگاه‌های استان اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: باید بسترهای لازم برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی هم به تدریج فراهم شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سرپرست گروه یا یکی از اعضا موظف هستند قبل از آغاز هر مسابقه، فرم چکیده مسابقات را که شامل شیوه طرح مساله، روش، نتیجه‌گیری و منابع استفاده شده است، حداکثر در یک صفحه، به کمیته اجرایی مسابقات تحویل دهد.

دبیر علمی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان نشان «خواجه نصیرالدین طوسی» در سطح دانشگاه‌های آذربایجان غربی، گفت: افراد شرکت‌کننده در این مسابقه باید پیرامون ساختار و ارائه یک بحث شفاهی منسجم، احاطه و اشرافیت داشته باشند.

این استاد دانشگاه ضمن اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان باید بدانند چگونه از نکات منطقی و نقل‌قول‌های واقعی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: قدرت استدلال مناظره‌کنندگان باید به صورتی باشد که بتوانند در هر دو جایگاه به سخنرانی اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید از وارد شدن به هرگونه تقابل فردی اجتناب کنند، فقط شواهد و مدارک مستدل در بحث را ارائه دهند، همچنین لازم است به صورت روشن، واضح، شفاف، منظم، آرام، منطقی در زمان مقرر شده به سخنرانی اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.