ارومیه؛

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی همت جمعی

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید همت همگانی و جمعی است و باید آحاد جامعه برای تحقق منویات رهبری تلاش کنند.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اظهار داشت: برای تحقق یافتن منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد مقاومتی باید به صورت جدی با همت همگانی و ضمن استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اقدام لازم انجام گیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های گذشته با در نظر گرفتن مقتضیات زمان، نیاز روز، موقعیت کشور و بسیاری از معیارهای دیگر پرداختن به یک موضوع شاخص را در اولویت دانسته و براساس آن برای سال جدید یک عنوان را انتخاب می‌کنند.

مسئول حوزه‌های علمیه شاهین‌دژ در ادامه با بیان اینکه بعد از استقرار یافتن نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرای حداکثری اقشار مختلف مردم در سال 1358، بسیاری از جوانان، دانشگاهیان، روحانیان، افراد متدین و انقلابی برای ساختن کشور همت کردند، گفت: به طوری که برای حل مشکلات مردم با تکیه بر قدرت لایزال الهی، ظرفیت‌‌های بومی و داخلی اقدام شد.

باقری با اشاره به اینکه این نهضت عظیم که با الهام از حرکت امام خمینی ایجاد شده تاکنون و تا به امروز ادامه داشته است، بیان داشت: ولی می‌طلبد با همت بیشتر و با عزم راسخ‌تر از قبل برای استقلال، خودکفایی و مقاوم کردن کشورمان مقابل آسیب‌های گوناگون گام برداشته شود.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه تاسیس جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه اندیشه و عمل را نه‌تنها در کشورمان بلکه در اغلب کشورهای جهان سوم و بین ملل مستضعف دنیا بیش از پیش بارور کرد و روح خودباوری در بین آنها دمیده است، گفت: بنابراین در برهه کنونی بیش از پیش باید به افکار و اراده جوانان وطن امیدوار بود.

باقری با تاکید بر اینکه با الهام از حرکت ملت بزرگ ایران اسلامی با هدایت‌های عالمانه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسیده است، بیان داشت: به طوری که جنبش بیداری اسلامی نیز با تاثیر پذیرفتن از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تحقق یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.