ارومیه؛

صدور 115 جواز تاسیس واحد صنعتی در خوی

115 جواز تاسیس واحد صنعتی در خوی صادر شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسین سیوانی‌اصل در بازدید از واحدهای تولیدی خوی، از افزایش بیش از 2 برابری سرمایه‌گذاری در بخش صنعت شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در بخش صنعت شهرستان خوی در سال گذشته بیش از 115 جواز تاسیس صادر شده است که از این تعداد 33 مورد موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت شهرستان خوی، تصریح کرد: در بخش صنعت شهرستان زمینه برای سرمایه‌گذاری بیش از 400 میلیارد تومان فراهم شده است که از این مبلغ با بهره‌برداری از 33 واحد صنعتی تولیدی با 75 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به انجام رسیده است.

فرماندار خوی افزود: با این سرمایه‌گذاری برای بیش از 600 نفر اشتغال ایجاد شده است که امیدواریم با بهره‌برداری از دیگر جوازهای تاسیس زمینه برای اشتغال بیش از 2 هزار و 700 نفر در شهرستان فراهم شود.

از جمله واحدهای تولیدی و صنعتی که فرماندار خوی از آنها بازدید کرد واحد تولید کپسول و سیلندر سراج خوی با سرمایه‌گذاری بیش از 370 میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی 70 نفر و شرکت تعاونی 126 اسپیدار سبز خوی با سرمایه‌گذاری بیش از 30 میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از 60 نفر است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تاسیس ، خوی ، صنعتی ، صادر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.