ارومیه؛

نیروی انتظامی از جمله مظاهر قدرت نظام جمهوری اسلامی

نیروی انتظامی از جمله مظاهر قدرت نظام جمهوری اسلامی می باشد، که جهت ایجاد امنیت و آسایش مردم وظایف ،مسئولیتها و رسالتهای سنگینی را در بخشهای مختلف و گسترده بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی طی ملاقاتی با فرمانده و جمعی از سازمان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان به مناسبت سال جدید در دفتر امام جمعه صورت گرفت طی سخنانی گفت :نیروی انتظامی از جمله مظاهر قدرت نظام جمهوری اسلامی می باشد که جهت ایجاد امنیت و آسایش مردم وظایف ،مسئولیتها و رسالتهای سنگینی را در بخشهای مختلف و گسترده بر عهده دارند.

وي ادامه دادحفاظت از شخصیتها،حراست از اماکن ،استقرار نظم و امنیت در جامعه ،مقابله با خرابکاری ها ،تأمین امنیت اجتماعات و انجام وظایف مهمی تحت عنوان ضابط قوه قضاییه از قبیل مبارزه با مواد مخدر ،منکرات ،بازرسی و تحقیق ،پیشگیری از وقوع جرم،حفظ آثار و دلایل جرم،کشف علمی جرائم ازوظايف نيروي انتظامي است.

وی درادامه سخنان خود، قدردانی از خدمات و زحمات پرسنل نیروی انتظامی بویژه در حفظ امنیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و انجام وظایف محوله در طول تعطیلات عید نوروز گفت:انجام به موقع وظایف،حفظ استقلال نیرو،احترام به افکار عمومی ،حفظ جایگاه و ابهت نیروی انتظامی و برخورد جدی با مختل کنندگان نظم و آسایش عمومی،منکرات و مواد مخدر و بها دادن به پژوهش ،تحلیل و بررسی علمی نتایج عملکرد و مأموریتها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

امام جمعه خوي اظهارداشت :قضاوت افکار عمومی جامعه در مورد عملکرد بسیار مهم است باید مدام مورد عنایت و توجه نیروی انتظامی قرار بگیرد .

حجت الاسلام شکوری در بخشی از سخنان خود از ترافیک خیابانها بویژه خیابان امام انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر شورای ترافیک کار کارشناسی صریح انجام بدهد میتواند برای مشکل ترافیک راه حلی پیدا بکند.

لازم به ذکر است که فرمانده نیروی انتظامی گزارش مبسوطی از فعالیت های نیروی انتظامی دراين جلسه ارائه کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.