سمنان؛

کمک به بازسازی عتبات عالیات در سمنان

سهم استان در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال جاری 2 میلیارد تومان کمک نقدی اعلام شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سمنان گفت : سال گذشته حدود 600 میلیون تومان از کمک‌های مردم استان سمنان جمع‌آوری و به ستاد بازسازی عتبات عالیات مساعدت شده است.
رمضان علی حلوایی تصریح کرد: جمع‌آوری نذور نقدی و غیرنقدی مردم، جذب و شناسایی نیروهای متخصص برای فعالیت در امر بازسازی و فرهنگ‌سازی کمک به حرمین شریفین از مهم‌ترین مأموریت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان است.
وی افزود : 100 نفر از متخصصان در بخش‌ها و حرفه‌های مختلف در استان برای کمک به امر بازسازی عتبات عالیات شناخته شده‌اند که در این حوزه فعالیت خواهند کرد.
حلوایی اضافه کرد: امام جمعه شاهرود بیشترین همکاری را با ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان داشته است و تجربه نیز نشان داده که هر جا بزرگان و مؤثران شهرها و ائمه جمعه وارد میدان شده‌اند، مردم نیز به دنبال آن‌ها به میدان آمده‌اند و کمک‌های بیشتری صورت گرفته است.
وی امام جمعه را مسؤول شورای سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در هر شهر دانست و گفت : ستاد اربعین امسال بسیار ویژه دیده شده است و باید تلاش‌های خوبی در این ستاد صورت گیرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان تصریح کرد : امسال باید در نجف اشرف، موکبی دایر شود که به بیش از 30 هزار نفر از زائران اربعین خدمات‌رسانی کند و مشکلی که در سرویس‌های بهداشتی در سال 94 وجود داشت، برطرف شود.
انتهای پیام / ن

برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.