سمنان؛

بازدید از کانون های مساجد استان سمنان

کارشناسان دبیرخانه بازدید از کانون های مساجد را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت : کارشناسان معین هر شهرستان هر 10 روز یکبار در ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان های استان به منظور رسیدگی امور مرتبط به کانون های مساجد و بازدید از کانون ها مستقر شوند.
حجت الاسلام محمدرضا حدادیان با اشاره به اهمیت این بازدیدها تصریح کرد : فعالیت های فرهنگی و هنری، سنجش رضایت مخاطبان از برنامه ها، نحوه برگزاری برنامه های ملی و مناسبتی، فعال بودن کانون، سنجش تعامل کانون با دیگر پایگاه های فرهنگی و ... را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی افزود : تمام تلاش ما احقاق حقوق کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ترویج و ترغیب جوانان به حضور در فعالیت های مسجدی است.
وی با بیان اینکه این بازدیدها می تواند زمینه ساز رفع مشکلات باشد افزود: هدف رفع موانع در راستای عمران معنوی مساجد و رساندن آن به طراز اسلامی است.
حدادیان با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد با همکاری و تعامل دیگر تشکل‌های مسجد ازجمله بسیج می‌توانند اندیشه‌های تازه و هنری تولید کنند، افزود: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون‌های مساجد برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده شود.
کارشناس اداری ومالی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:مدیران،کادر واعضای فعال  کانون مساجد استان سمنان از خدمات وتسهیلات بهره مند می شوند.
زهرا کسائیان گفت:برای مدیران،کادر واعضای فعال  که شناسایی شده واسامی آنها به دبیرخانه اعلام شده با رایزنی ها یی که با مدیریت امورشعب بانک تجارت استان سمنان انجام شده تسهیلات پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه متقاضیان باید درخواست خود را به دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان ارائه دهند افزود: با توجه به محدودیت منابع با در نظر گرفتن شاخص هایی از جمله رتبه بندی و میزان ونحوه همکاری کانون ها با دبیرخانه به قید قرعه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
کسائیان همچنین گفت: در تدارک برنامه های رفاهی دیگر برای اعضای کانون های مساجد استان سمنان نیز هستیم.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.