سمنان؛

پروژه‌های هفته بهزیستی در استان سمنان افتتاح شدند

افتتاح یک مرکز ژنتیک ، بهره‌برداری از واحدهای مسکن معلولین،طرح ویدئو کنفرانس اداره کل بهزیستی استان و... از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته بهزیستی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛همزمان با هفته بهزیستی، چندین طرح عمرانی بهزیستی استان سمنان با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.
سیدحسن موسوی چلک  در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته بهزیستی استان سمنان گفت:خدمات سازمان بهزیستی دربرگیری بسیاری بالایی در سطح کشور دارد.
وی با اشاره به تنوع گروه‌های هدف در این سازمان،  تصریح کرد: بهزیستی می‌تواند نقش عمده‌تری در سطح ملی ایفا کند.
مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، به اهمیت حقوق شهروندی در کشور اشاره و گفت: متاسفانه با وجود تاکید صریح قانون‌گذار در فصل سوم قانون اساسی در کشور ما هیچ دستگاه و سازمان مشخصی متولی و پاسخگوی حقوق شهروندی نیست.
موسوی چلک بر ضرورت توجه به حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: توجه به حقوق شهروندی معلولین و مددجویان بهزیستی امری ضروری است که باید توجه بیشتری به آن شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات جامعه ملولین کشور، به انتقاد از عدم اجرای قانون مناسب‌سازی معابر پرداخت و افزود: باوجود تاکید قانون کمتر به اجرایی شدن این قانون و یا قانون سهم سه درصدی معلولین از معلولین دستگاه‌ها توجه شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، به جمعیت 13 هزار نفری معلولین در استان سمنان اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به حقوق معلولین شد.
وی با تقدیر از عملکرد بهزیستی استان سمنان، افزود: بهزیستی این استان خدمات متنوع و قابل توجهی به گروه‌های هدف ارائه می‌دهد.
افتتاح چندین مهد و روستامهد در شهرها و روستاهای این استان، افتتاح یک مرکز ژنتیک ، بهره‌برداری از واحدهای مسکن معلولین،طرح ویدئو کنفرانس اداره کل بهزیستی استان سمنان، کلنگ‌زنی مرکز نگهداری بیماران مزمن
میامی، افتتاح پایگاه اجتماعی آرادان و... از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این استان در هفته بهزیستی بودند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: بهزیستی ، پروژه ، سمنان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.