سمنان؛

برگزاری 100 ویژه برنامه در کانون های مساجد استان

نزدیک به 87 کانون روستایی در بین ۲۳۹کانون فعال در سطح استان سمنان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام محمدرضا حدادیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان سمنان گفت: همزمان با روز هفدهم اسفندماه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از کانون های برتر، دورهمی اعضای کانون های مساجد در سمنان و شهرهای دیگر انجام می شود.

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ٢٣٩ کانون مساجد در استان سمنان فعالیت دارند که این رقم نسبت به ٢٢٢ کانون سال قبل افزایشی ۱۰درصدی را مشاهده می کند همچنین اعضای ثابت و غیر ثابت این کانون ها نیز از ١٤ هزار نفر در سال گذشته به ١٦ هزار نفر در سال جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ٨٧ کانون روستایی در بین ۲۳۹کانون فعال در سطح استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: در این بین فعالیت ٢٦ کانون تخصصی و دانشگاهی نیز ثبت شده است.

حدادیان همچنین ضمن بیان اینکه باید گفت ١٢کانون تخصصی استان در زمینه های نماز، آی تی، مهدویت، حجاب و عفاف، مشاوره، ولایت و ... فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: ٨٣ کانون مساجد استان، دارای کتابخانه هستند که از این تعداد ٦٠ کانون شهری و ٢٣ کانون روستایی، کتابخانه مخزن دار دارند و ٧٧ کتابخانه باز نیز در این کانون ها وجود دارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان سمنان افزود: ١٥ خانه نور نیز تحت نظارت کانون های فرهنگی مساجد استان سمنان در زمره زیر مجموعه های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت ویژه به امور قرآنی می پردازند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.