سمنان؛

اعزام فعالان کانون های مساجد استان سمنان به همایش اندیشه های آسمانی

15 نفر از اعضای فعال خواهر کانون های مساجد استان سمنان به نهمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ اندیشه های آسمانی از جمله طرح های مهم و با اهمیت و در عین حال تاثیرگذار ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، که هر ساله با دعوت از متقاضیان علاقمند به منظور حضور در این طرح آموزشی سلسله مباحث دوره ای را طی چندروز به صورت کارگاهی و با حضور اساتید برجسته برگزار می کند.
ایجاد دغدغه و تعریف اولویت‌های فرهنگی، با رویکرد اصلاح و تحول نگرش و بینش شرکت کنندگان به منظور ارتقاء روحیه جهادی مهمترین هدف این دوره آموزشی اعلام شده است.
این دوره آموزشی در پی آن است که متناسب با مخاطب، برشی مناسب از گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج کند و البته دارا بودن ظرفیت و قابلیت تشکل سازی نیروها در طول سال، یکی از شاخصه های این برش و مفهوم محوری انتخاب شده برای دوره است تا در جریان تداوم دوره در طی سال، ادبیاتی واحد بین عناصر کانونی در راستای هدفمند نمودن و جهت مند کردن فعالیت‌های آنان به سمت اهداف و چشم‌انداز ستاد انجام شود.
تعریف  جهاد،  تعریف روحیه  جهادی، شاخصه‌های  مدیر جهادی،  بسترهای  مانور و حیطه  وظایف  و اختیارات  یک مسئول  جهادی،  نسبت  مدیر جهادی  با  مفهوم انقلابی گری و مسئولیت،  روحیه  جهادی  در  سنگر  مساجد، از جمله  سرفصل‌ها و محورهای محتوایی این دوره آموزشی عنوان شده است.
دوره آموزشی اندیشه های آسمانی خواهران کانون های مساجد استان سمنان از امروز(17 شهریور) آغاز وتا شنبه(20 شهریور) ادامه دارد.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.