دائمی شدن مراکز اسکان فرهنگیان/ثابت ماندن تعهدات بیمه‌ای تا اول مهر

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش از دائمی شدن مراکز اسکان فرهنگیان در ایام نوروز و تابستان خبر داد.

اکبر حاجیلو معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اسکان تابستانی فرهنگیان گفت: از زمانی که رزرو اینترنتی آغاز شده تاکنون قریب به 9 هزار نفر به سایت مراجعه کرده و عملیات رزرو را انجام دادند که بیشترین درخواست مربوط به خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: 357 مرکز، 3 هزار مدرسه، 26 هزار کلاس درس و همچنین مراکز رفاهی، اردوگاهی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان تا 15 شهریور آماده خدمات‌رسانی هستند.

حاجیلو در خصوص سفرهای خارج از کشور برای فرهنگیان عنوان کرد: این سازمان ورود جدی به بحث سفرهای خارج از کشور نداشته اما با شرکتی وابسته به صندوق فرهنگیان مذاکراتی انجام داده تا با شرایط اعمال تخفیف و کسر از حقوق امکان سفرهای خارج از کشور به ویژه سفر به عتبات عالیات برای فرهنگیان فراهم شود.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه کسر از حقوق برای سفرهای عتبات به صورت یکساله در نظر گرفته شده اظهار کرد: برای اسکان هر چه بهتر فرهنگیان در سفرهای داخلی نیز اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مدارس از ارکان اصلی اسکان به شمار می‌رود بایستی در تأمین فضا و تجهیزات کیفیت و خدمات‌رسانی مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد بنابراین سعی داریم مدارسی را به طور دائمی به این امر اختصاص داده و در هر دوره‌ای از اسکان به کیفیت بخشی، فضا و تجهیزات این مدارس مذکور پردازیم.

حاجیلو با اشاره به اینکه مدارس نوع جیم در حال حذف شدن است، بیان کرد: سعی بر این است که برای نوروز 96 هیچکدام از مراکز اسکان از امکانات نوع جیم برخوردار نباشند و صرفا خدمات‌رسانی و تجهیزات در سطح الف و ب ارائه شود.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش در خصوص دیگر اقدامات در نظر گرفته شدن این طرح گفت: فعلا برنامه اصلی اجرای کامل طرح‌هایی است که پیش از این به آن اشاره شده نظیر بحث پوشش بیمه‌ای که تعهدات  تا اول مهر ماه بر اساس قوانین وضع شده لحاظ می‌شود و پس از این تاریخ تصمیم‌گیری‌های جدیدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار