جزئیات اردوهای یک روزه دانش‌آموزی با محوریت فرهنگ ایثار

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طبق زمان‌بندی دقیق برنامه‌های متفاوت یک روزه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تقی ابوطالبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش  شهر تهران در خصوص جزئیات برنامه اردوهای یک روزه در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان گفت: در این اردوها برنامه‌های تفریحی و فرهنگی بسیاری گنجانده شده که براساس جدول زمانی برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود. 
 
وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر توجه به شهدا و دوران دفاع مقدس در اردوهای یک روزه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مورد توجه قرار گرفته و با همکاری معاونت پرورشی به تأثیر اهمیت و بازوهای زمانی بازدید از قسمت‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس در دستور کار است. 
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش  تهران بیان کرد: برای اجرای این اردوها بازدید از اردوگاه‌های 8 گانه مسجد خرمشهر و ادای احترام به شهدای گمنام جز برنامه‌های اصلی به  شمار می‌آید. 
 
ابوطالبی در خصوص ملاحظات مورد توجه در این اردوها گفت: تکمیل ظرفیت و سهمیه اعلامی  به مناطق و مدارس با توجه به سرمایه‌گذاری فرهنگی و معنوی و مادی پیشبینی شده در دستور کار قرار گرفت همچنین دقت در همراهی مربیان در طول اردو از دیگر مسائل مورد توجه در این طرح است. 
 
وی کنترل و نظارت مستمر در طول اعزام به اردو و حضور و بازگشت دانش‌آموزان را نیز مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در این طرح رعایت جوانب اخلاقی تربیتی و نظافت عمومی هم از اهمیت بسزایی برخوردار است. 
 
ابوطالبی استفاده حداکثری از زمان کل اردو برای انتقال مفاهیم ارزشمند دوران دفاع مقدس را جزو اهداف اصلی این اردو برشمرد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار