اولویت استقرار کمیته هایی با محوریت پایه دهم در پروژه مهر

رییس ستاد پروژه مهر از تشکیل و ساماندهی کمیته های مختلف باتوجه به استقرار پایه دهم برای اولین بار برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

علي زرافشان معاون آموزش  متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رییس ستاد پروژه مهر در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اولویت ها و رویکردهای پروژه مهردر سال تحصیلی جدید اظهار كرد:با توجه به  اینکه  برنامه های سند تحول به تدریج در آموزش و پرورش استقرار پیدا می کند لذا توجه به پایه های تحصیلی که به تازگی در چرخه آموزشی قرار می گیرند ، ضروری است.

وی ادامه داد : سال تحصیلی آینده ، پايه دهم  برای اولین بار در نظام آموزشی استقرار پیدا می کند که دراین راستا از مهم ترین طرح های پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی پیش رو اولویت در ساماندهي كميته هاي مختلف و نيروي انساني  برای این پایه است.

رییس ستاد پروژه مهر با بیان اینکه علاوه بر توجه به پایه دهم ، توسعه دوره پيش دبستاني بسیار حائز است، اظهار کرد:توجه به این دوره موجب  آمادگي  هرچه بیشتر نوآموزان براي ورود به دبستان است علاوه بر آن  خلاقيت و مهارت آموزي  فرد هم تقويت مي شود.

معاون آموزش متوسطه به طرح شاداب سازي مدارس نيز در دو سال اخير اشاره کردو گفت: امسال هم  مانند گذشته  این امر مورد توجه مسئولان قرار گرفته و موضوعات فيزيكي،بهداشتي و تربيت بدني از جمله مهم ترین موارد اين طرح به شمار مي روند.

وي تصريح كرد:پروژه مهر با رويكرد جلب مشاركت حداكثري و به تاسی ازفرمایشات مقام معظم رهبري(ره) در خصوص كمك همگاني به وزارت آموزش و پرورش تدوين شده و لازم است ساير نهادها حمايت هاي بيشتري در اين رابطه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار