اعلام جزئیات امتحانات نهایی شهریورماه

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از اعلام برنامه امتحانی و جزئیات شرایط امتحانات شهریورماه خبر داد.

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش  آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نحوه برگزاری امتحانات شهریورماه برای دانش‌آموزان گفت: این امتحانات مطابق سال‌های گذشته از اول شهریورماه آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی های به عمل آمده روز هر امتحان مشخص شده است.

عمادی با بیان اینکه نتایج امتحانات تا پایان شهریورماه اعلام می‌‌شود، اظهار کرد: تمامی دانش‌آموزانی که امکان اخذ نمره قبولی در امتحانات خردادماه را نداشتند و همچنین دانش‌آموزانی که تقاضای شرکت در طرح ترمیم نمرات را دارند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در امتحانات امسال درصد قبولی بیش از سال‌های گذشته بود، یادآور شد: بر این اساس تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون شهریورماه کمتر است.

عمادی افزود: دانش‌آموزانی که در طرح ترمیم نمرات شرکت کرده‌اند بایستی مراحل اداری این طرح را انجام داده و مطابق سایر دانش‌آموزان مشمول امتحانات شهریورماه برای آزمون شرکت کنند و سوالات و برنامه‌ریزی نیز مطابق شرایط سایر دانش‌آموزان برای آنها اعمال می‌‌شود.

گفتنی است؛ طرح ترمیم نمرات در 2 سال اخیر با هدف ارتقای سطح نمرات دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و همچنان به قوت خود باقی است و هر دانش‌آموزی تمایل به ارتقای سطح نمره داشته باشد می‌تواند یک بار این فرایند را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار