نماینده دموکرات مجلس آمریکا:

حمایت مک‌کین از ترامپ مردم را غافلگیر کرد!

حمایت "جان مک‌کین" از "دونالد ترامپ" با واکنش رأی‌دهندگان روبرو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اِی‌بی‌سی نیوز، «جان مک‌کین،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که احتمالاً پس از کمپین امسال، کمپین دیگری نخواهد داشت، در شرایط دشواری قرار دارد.

با اینکه مک‌کین در ایالت آریزونا حامیان زیادی دارد، با اعتراضات و مخالفت‌هایی روبرو شده است: همان نیروی خشمگینی که دونالد ترامپ را تا کاندیداتوری ریاست‌جمهوری بالا کشید و موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت، در مقابل مک‌کین ایستاده است. این نیروهای مخالف باعث شده مک‌کین با تمرکز بیشتری به سرنوشت سیاسی خود توجه کند. وی با سخت‌ترین چالش انتخابات عمومی خود روبرو شده است.

«آن کریکپاتریک،» نماینده دموکرات آریزونا در سراسر این ایالت سفر و تلاش می‌کند رأی‌دهندگان را متقاعد کند که مک‌کین مدت زیادی در واشینگتن بوده است. وی معتقد است مک‌کین با بی توجهی به شهرت خود به عنوان یک سیاستمدار تکرُ و مستقل به حمایت از ترامپ پرداخته است.

همراه با به راه افتادن موج جدیدی در شهر «فینیکس» آریزونا؛ مک‌کین در ارزیابی چالش‌هایی که پیش رو دارد اعلام کرد: « میزانی از آشفتگی‌های سیاسی وجود دارد که تاکنون سابقه نداشته است. من هرگز بُرد در یک انتخابات را تضمین نمی‌کنم. افراد زیادی وجود دارند که اینگونه دیدگاهی داشته‌اند اما در نهایت باخته‌اند. اگر کسی این انتخابات را تضمینی در نظر بگیرد، معنایش این است که از خشونت‌های موجود بی‌خبر است.»

انتظار می‌رود مک‌کین در رقابت‌های 30 اوت پیروز شود؛ اما کریکپاتریک و تحولات سیاسی که که در ارتباط با ترامپ صورت گرفته چالشی  بزرگ برای وی به حساب می‌آید.

«کریکپاتریک» در شهر «توسان» در مورد مک‌کین اعلام کرد: « او تغییر کرده است. مک‌کین یک تَکرُ بود. محکم صحبت می‌کرد. عادت داشت برای رسیدن به هدفی ایستادگی کند. مردم از حمایت وی از ترامپ غافلگیر شده‌اند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار