لیگ قهرمانان اروپا؛

پایان خوش دوئل تمام اسپانیایی از آن کدام تیم خواهد بود؟/ ژرمن ها در اندیشه دیکته کردن قدرت فوتبالی خود

لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:15 با انجام 2 دیدار پیگیری می شود که در حساس تری دیدار اتلتیکو مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:15 با انجام 2 دیدار پیگیری می شود که در حساس تری دیدار اتلتیکو مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت.

پایان خوش دوئل تمام اسپانیایی از آن کدام تیم خواهد بود؟

لوئیز انریکه که در 7 دیدار گذشته در برابر اتلتیکو به عنوان سرمربی رکورد 100 درصدی از خود به جا گذاشته، در بازی امشب در برابر دیه گو سیمئونه ای قرار خواهد گرفت که قصد دارد تیم خود را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند.
 
تیم دوم شهر مادرید که در لالیگا با اختلاف 3 امتیاز سایه به سایه در تعقیب کاتالانی هاست، در 7 دیدار گذشته با آبی پوشان همواره بازنده بوده است.  
 
سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است: اتلتیکو یعنی سرسختی، رقابت و غلبه بر دشواری ها، ما می دانیم که تیم هایی بهتر از ما نیز وجود دارند، اما تیم ما به راحتی می تواند بارسلونا را حذف کند.  
 
ما سعی کرده ایم که عملکرد خود را بهبود ببخشیم. هیجان و شور و اشتیاق این بازی بسیار عالی است، اما فکر نمی کنم که تیم بارسلونا از جو ورزشگاه ما متعجب شود، چرا که آنها به این وضع عادت کرده اند. 

کوکه بازیکنی بسیار مهم برای ماست، بازی او فوق العاده است. تیم ما با انرژی و شادابی هر چه بیشتر پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت.  
 
در طرف مقابل، لوئیز انریکه سرمربی بارسا اعلام کرده است: ما این بازی را همچون سایر بازی های مرحله یک چهارم پایانی می دانیم و به نظر من مهمترین بازی این فصل ما نخواهد بود.  
 
ما اندوخته ای نامطمئن از بازی رفت داریم و تلاش می کنیم برای کسب بهترین نتیجه برنده این بازی باشیم. تیم ما برای چنین مسابقاتی ساخته شده است.  
 
رویارویی با اتلتیکو همواره دشوار بوده است و ما باید نمایش خوبی را از خود ارائه دهیم.  
همواره جا برای پیشرفت وجود دارد. منصفانه نیست که فکر کنیم پیروزی و یا شکست به خاطر وجود 2 یا 3 بازیکن خاص است.  
 
مقصر هرگونه شکستی من هستم، چرا که سرمربی تیم کسی جز من نیست. از عملکرد آردا توران بسیار راضی هستم و جرارد پیکه نیز بازیکن خوبی است.  
 
بازی امشب مانند هر بازی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا دشوار است، چرا که تیم اتلتیکو مادرید به خوبی ما را می شناسد.  
 
هیچ شکی نیست که ما به دنبال رقابت هستیم و دوست دازیم که ورزشگاه ویسنته کالدرون پر از تماشاگر باشد، اما تنها تیمی که می تواند از پس این جو سنگین برآید، تیم بارسلونا است.

امیدوارم که بازی جذابی از آب در بیاید!
 
گفتنی است تیم بارسلونا از 40 بازی لیگ قهرمانان اروپا که در آنها بازی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشته، 38 بار به عنوان برنده از زمین مسابقه بیرون آمده است.
 
چینش احتمالی تیم اتلتیکو مادرید
 
اوبلاک، خوآن فران، گودین، هرناندز، فیلیپه لوئیز، کوکه، گابی، آگوستو، نیگوئز، گریژمان، کاراسکو
 
 چینش احتمالی تیم بارسلونا
 
تر اِشتگن، آلوز، پیکه، ماسکرانو، جوردی آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، نیمار، سوارز

ژرمن ها در اندیشه دیکته کردن قدرت فوتبالی خود/ تنها نماینده پرتغالی ها به دنبال خلق شگفتی

ویتوریا که شاگردانش بازی رفت را با نتیجه 0-1 واگذار کرده اند، به خوبی می دانند که باید بازی دفاعی قدرتمندی را در برابر یکی از بهترین تیم های جهان در دستور کار خود قرار دهد. 
 
بایرنی ها می خواهند برای پنجمین بار پیاپی به مرحله نیمه پایانی راه یابند، در حالی که بنفیکایی ها از سال 1990 به بعد موفق به انجام این کار نشده اند. 
 
علاوه بر این، مونیخی ها 6 بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و 11 بازی پیشین خود در خارج از خانه را شکست ناپذیر ظاهر شده اند. 
 
نماینده پرتغال نیز از 22 بازی خود در تمامی رقابت ها، 20 بار پیروز از زمین مسابقه خارج شده است. 
 
روی ویتوریا سرمربی بنفیکای پرتغال اعلام کرده است: از آنجایی که در برابر یکی از بهترین تیم های جهان قرار خواهیم گرفت، باید بازی دفاعی خوبی را به نمایش بگذاریم. آنها تیمی شایسته برای پیروزی در تمام رقابت ها هستند. 
 
حضور نیکولاس گایتان در هاله ای از ابهام است و تنها پیش از آغاز مسابقه می توانم از حضور او در بازی اطمینان یابم. 
 
ما بازنده بازی رفت بودیم، اما از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم و بسیار سازمان یافته ظاهر شدیم. 
 
ما می دانیم که بایرنی ها از نظر فنی بسیار روان بازی می کنند و بازیکنانی با استعداد را در اختیار دارند. 
 
تیم ما در مونیخ تنها 5000 هوادار داشت، اما در بازی امشب حضور آنها پررنگ تر خواهد بود.  
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ نیز اعلام کرده است: تمام تمرکز ما بر روی بازی امشب است. ما می خواهیم به خوبی دفاع کنیم، گل بزنیم و به دور بعد صعود کنیم.
 
مانند بنفیکا تیم ما نیز با مشکل غیبت بازیکنان کلیدی روبه روست. برای مثال، ژاوی مارتینز به مدت 5 ماه حضور نداشت و ما ناچار بودیم بدون حضور مدافعان میانی اصلی بازی کنیم. فوتبال همین است! 
 
تیم ها یکدیگر را به خوبی می شناسند و ما می دانیم که از نظر فنی باید چه کار کنیم . طرز فکر و شخصیت یک بازیکن در حضور 60000 هوادار آشکار خواهد شد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار