انریکه: مطمئنم قهرمان می شویم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود شکست تیمش مقابل والنسیا، از قهرمانی تیم خود در رقابت های لالیگا ابراز اطمینان کرد.

انریکه: مطمئنم قهرمان می شویم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از شکست 2-1 روز یکشنبه بارسلونا مقابل والنسیا، لوئیس انریکه هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بیند و همچنان به قهرمانی در لالیگا خوشبین است.

این شکست سومین شکست پیاپی کاتالان ها بود که باعث شد بارسا از نظر امتیاز با اتلتیکو مادرید برابر شود و فقط یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید داشته باشد.

با این وجود، لوئیس انریکه ازعملکرد بازیکنانش راضی است و مطمئن است آنها می توانند در پنج بازی باقی مانده خود پیروز و دوباره قهرمان شوند.

او گفت: من فکر می کنم برای کسب عنوان قهرمانی ما به پنج برد نیاز داریم و اگر تیمی وجود داشته باشد که بتواند چنین کاری را انجام دهد،آن بارسلونا است. ما با چالش بزرگی روبرو هستیم، اما اگر پنج بازی باقی مانده را ببریم، قهرمان خواهیم شد.

انریکه افزود:من فقط می توانم بازیکنانم را ستایش کنم. هیچ دلیلی برای انتقاد از آنها وجود ندارد. من فکر می کنم ما به نا امیدی های اخیر خود، عالی واکنش نشان دادیم. ما فقط  شانس نداشتیم. ما فقط به یک گل نیاز داشتیم. و گل هم زدیم، اما به اشتباه دروازه خود را گشودیم.

من به یاد ندارم تیمی مانند بارسلونا ناعادلانه باخته باشد. عملکرد ما، عملکرد بسیار خوبی در یک مقطع دشوار بود. ما از هر نظر نسبت به والنسیا برتر بودیم. آنها تنها کارآمد تر بودند.

سرمربی بارسا گفت:ما فرصت های زیادی ایجاد کردیم و سزاوار کسب سه امتیاز بودیم. اما فوتبال همین است. شما می توانید بدون حمله برنده شوید و امروز این اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار