لیگ قهرمانان اروپا؛

نبرد تمام اسپانیایی مرحله یک چهارم پایانی

امشب فوتبال دوستان بار دیگر شاهد یکی از حساس ترین نبردهای فوتبالی میان دو غول اسپانیایی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید که در جدول رده بندی لالیگا اول و دوم هستند، امشب در مرحله یک چهارم پایانی ساعت 23:15 به دیدار یکدیگر خواهند رفت.  
 
این دو تیم فصل 2013- 2014 نیز در همین مرحله با یکدیگر رو به رو شده بودند و اتلتیکو در آن فصل توانست در مجموع 1-2 به پیروزی برسد.  
 
آبی اناری پوشان که رکورد 39 بازی بدون شکست خود را در ال کلاسیکوی شنبه شب بر باد رفته دیدند، بار دیگر تحت فشار حملات شدید یکی دیگر از تیم های شهر مادرید قرار خواهند گرفت.  
 
انریکه سرمربی کاتالانی ها اعلام کرد: در طول چند سال گذشته با تیم اتلتیکو مادرید کمتر رو به رو شده ایم و به همین علت باید این تیم را به خوبی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. آنها تیمی سطح بالا هستند و فلسفه خاص خود را در فوتبال دارند.  
 
تیم اتلتیکو بسیار خطرناک است و همواره حریف خود را تحت فشار قرار می دهد. بازی در برابر کهکشانی ها تا دقیقه 65 خوب بود. البته تیم ما اشتباهاتی نیز داشت. اما این مسئله هنگام رویارویی با تیم های با کیفیت طبیعی است.  
 
قرار نیست ما همچون ماشین عمل کنیم و من از نمایش شاگردانم راضی هستم. امیدوارم شکست در برابر رئال مادرید انگیزه ای برای تیم ما باشد و دوباره بتوانیم به پیروزی هایی ارزشمند دست یابیم.  
 
در طرف مقابل دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید نیز اعلام کرد: هر دو تیم یکدیگر را به خوبی می شناسند و سبکی ویژه از فوتبال را به نمایش می گذارند. البته این تیم از وجود فردی مانند لوئیز انریکه بهره می برد.
 
به نظر من شکست بارسا در برابر رئال مادرید تاثیری بر روی بازی ما نخواهد گذاشت و همواره از این تیم انتظار بهترین عملکرد را داریم. آنها حریفی قدرتمند و سرسخت برای ما به حساب می آیند.  

حضور مثلث آتشین در این تیم برای ما مسئله ای عادی است. خوشبختانه آنها شاهد بهترین نمایش ما خواهند بود. نکته مهم این است که تمام شاگردانم در تک تک دقایق بازی هوشیار هستند. 

شایان ذکر است، که لیونل مسی در 28 دیدار مقابل اتلتیکو، 25 گل به ثمر رسانده است که شامل 3 هت تریک می شود، تاکنون هیچ بازیکنی چنین آماری را در برابر تیم دوم شهر مادرید از خود به جای نگذاشته است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار