خط و نشان کشیدن برای بایرن مونیخ؛

سیمئونه: فقط به پیروزی فکر می کنیم

سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از پیروزی شاگردانش سخن گفت.

سیمئونه: فقط به پیروزی فکر می کنیم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا ساعاتی دیگر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اختصاصی خود، ویسنته کالدرون، پذیرای بایرن مونیخ است.

دیه گو سیمئونه در آستانه ی این مسابقه ی حساس گفت شاگردانش قادر هستند قهرمان آلمان را شکست دهند و او و بازیکنانش فقط به پیروزی فکر می کنند.

سیمئونه با رد این انگاره که تیمش ضعیف تر از بایرن مونیخ است گفت:ما به این مسئله فکر نمی کنیم، بلکه آنچه که ما به آن فکر می کنیم این است که فرصت بسیار خوبی داریم.ما بر این اساس بازی خواهیم کرد.

 ما باید روی یک چیز تمرکز کنیم: پیروزی.

سیمئونه در مورد بایرن گفت: آنها درحمله و دفاع خوب کار می کنند، ما کارنامه دفاعی خوبی داریم اما برای صعود باید گل بزنیم.ما به دنبال این هستیم،ما به پیروزی فکر می کنیم.من از بازیکنانم انتظار دارم پیروز شوند ،انتظار چیز دیگری را از آنها ندارم.

تصور من این است که بازی در مقابل رقیبی با توان بالا در حمله، با یک مربی بسیار خلاق سخت خواهد بود، و تیم ما  تلاش خواهد کرد بازی را به هرجا که می خواهد ببرد که این امر برای این مسابقه البته مهم خواهد بود.

بدیهی است بایرن مربی و بازیکنانی با جنبه های مختلف  بازی دارد، به همین دلیل بایرن به طور بالقوه می تواند به سطح بالایی برسد. اما در جنگ  کسی که بیشترین سرباز را دارد پیروز نمی شود، بلکه کسی که  از سربازان خود بهتر استفاده  کند  برنده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار