فینال جام حذفی آلمان؛

کدام تیم فاتح نبرد برلین می‌شود؟ باواریایی ها یا بروسیایی ها!

تیم های بایرن مونیخ و دورتموند از ساعت 22:30 در فینال جام حذفی آلمان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

کدام تیم فاتح نبرد برلین خواهد بود؟ باواریایی ها یا بروسیایی ها؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ تیم فوتبال دورتموند امشب این فرصت را دارد که با شکست بایرن مونیخ در ورزشگاه المپیک برلین، رقیب همیشگی خود را از میان بردارد و جام قهرمانی حذفی را از آن خود کند. 

دورتموندی ها که با کسب یک تساوی و یک شکست در دو بازی پایانی خود در بوندس لیگا، فصل ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشتند، باید در بازی امشب روحیه جنگندگی خود را افزایش دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

آن سوی میدان، مونیخی ها که نتوانستند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابند، با 10 امتیاز اختلاف نسبت به زنبورها قهرمان بوندس لیگا شدند و می خواهند با پیروزی در فینال امشب دوگانه خود را تکمیل کنند تا پپ گواردیولا سرمربی خود را با خاطره ای به یاد ماندنی راهی شهر منچستر کنند.

تیم بایرن مونیخ از 12 بازی گذشته خود، در 11 بازی شکست ناپذیر بوده است و تنها در یک بازی آن هم در مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه را به تیم اتلتیکو مادرید واگذار کرده است. 

آنها در طول این فصل از فوتبال اروپا تنها 4 بار شکست خورده اند، 2 شکست در بوندس لیگا و 2 شکست در لیگ قهرمانان اروپا.

دورتموندی ها نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و در طول این فصل از بوندس لیگا با به ثمر رساندن 82 گل، عنوان گلزن ترین تیم را به خود اختصاص دادند. 

 آنها این فصل 7 بار طعم شکست را چشیده اند، 4 شکست در بوندس لیگا و 3 شکست در لیگ اروپا. 

تنها نقطه اشتراک این دو تیم عملکرد درخشان آنهاست، چرا که هر دو 5 بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در بازی های رو در رو نیز تیم بایرن مونیخ همواره بر توپ و میدان چیره بوده است. 

باواریایی ها در 5 بازی گذشته خود در برابر بروسیایی ها شکست ناپذیر بوده اند. 2 تساوی و 3 پیروزی که برد 1-5 در ورزشگاه آلیانز آره نا نیز به این موضوع مربوط می شود. 

همچنین، مونیخی ها در 15 بازی گذشته خود مقابل دورتموندی ها موفق به کسب 7 پیروزی، 5 تساوی و 3 شکست شده اند.


چینش احتمالی تیم بایرن مونیخ: (1-4-1-4)


نویر/ آلابا، بن عطیه، بوآتنگ، لام/ ویدال/ ریبری، گوتزه، تیاگو، کومان/ لواندوفسکی



چینش احتمالی تیم بروسیا دورتموند: (2-4-4)


بورکی/ اشملزر، هوملس، بِندِر، سوکراتیس/ رویس، ویگل، کاسترو، میختاریان/ اوبمیانگ، راموس




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار