پیگرینی: هدف سیتی فتح لیگ قهرمانان است

سرمربی تیم منچسترسیتی پس از پیروزی بر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدف تیم خود را قهرمانی در این رقابت ها اعلام کرد.

پیگرینی: هدف سیتی فتح لیگ قهرمانان استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  شاگردان پیگیرینی موفق شدند با نتیجه 1-0 از سد پاری سن ژرمن بگذرند و در مجموع 3-2 این تیم را حذف کردند.

مانوئل پیگرینی که تیمش برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته پس از این مسابقه گفت: هدف من سیتی کسب قهرمانی است.

وقتی از او سئوال شد آیا به قهرمانی تیمش اطمینان دارد او گفت بله. فکر می کنم این یکی ازاهداف منچستر سیتی است که تلاش کند هر سال در این رقابت ها پیشرفت کند.

وی افزود: این کار آسان نیست زیرا تیم های بزرگی در اروپا هستند، اما من مطمئنم هدف این باشگاه فتح لیگ قهرمانان است.

پیگرینی درباره بازی نیز گفت: ما بهتر از پاری سن ژرمن بازی کردیم. این تیم ، تیم قدرتمندی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد.ما اطمینان داریم که می توانیم مقابل هر تیمی مانند امشب بازی کنیم.

او در خصوص این که ممکن است در نیمه نهایی با بایرن مونیخ گواردیولا بازی کند نیز گفت برای من مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم، این بازی فقط برای رسانه ها جالب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار