یزد؛

آغاز نام نویسی سفر پیاده به مشهد مقدس در بافق

ثبت نام سفر پیاده به مشهد الرضا (ع) در مؤسسه بیت الرضا شهرستان بافق آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 
مدیر مؤسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت‌الرضا (ع) بافق گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه پرفیض رجب ثبت ‌نام از داوطلبان کاروان پیاده مشهد الرضا (ع) آغاز شد و به مدت 15 روز ادامه دارد.
حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی ظرفیت این کاروان زیارتی را 150 نفر اعلام کرد و افزود: بیشتر اعضاء این کاروان را قشر جوان، دانشجویان، روحانیون، طلاب و دانش‌آموزان از شهرهای مختلف کشور تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به زمان حرکت کاروان پیاده بعد از ماه مبارک رمضان ، بیان کرد: این کاروان هرساله از حرم امامزاده عبدالله بافق به سمت مشهد الرضا(ع) با پای پیاده حرکت و از 84 شهر و روستا عبور می کند که طول مسیر حرم تا حرم هزار و 18 کیلومتر است و یک ماه طول می کشد.
مدیر مؤسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت‌الرضا (ع) بافق با بیان اینکه کاروان پیاده در طول مسیر قبور مطهر امامزادگان و شهدا را زیارت، غبار روبی و عطرافشانی می‌کنند گفت: قرائت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا و دعای کمیل، انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی خواهد بود.
حجت‌الاسلام طباطبایی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای برنامه سفر پیاده کاروان مؤسسه بیت الرضا به مشهد مقدس تزکیه نفس، فراگیری هر چه بیشتر احکام و مسائل دینی و به نوعی امام شناسی است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار