یزد؛

تقدیر از هنرمندان شهرستان بافق

همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی از هنرمندان شهرستان بافق تقدير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در اين مراسم ضمن تبريك روز هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز شهادت شهيد مرتضی آوينی گفت : شهيد آوينی به دنبال تلفیق دین و هنر بود و در این راستا از دنیا درک جدیدی را ارائه داد.

سيد جواد سليمانی افزود : برجسته‌سازی ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب هنر و همچنین انتقال پیام انقلاب اسلامی از جمله اهداف و برنامه های شهيد آوينی بود.
فرماندار بافق نیز در ادامه نامگذاري سالروز شهادت شهيد مرتضی آوينی به عنوان روز ملی هنر انقلاب اسلامی را نشان از جايگاه والای هنر در فرهنگ كشور دانست و گفت: شهيد مرتضی آوينی الگوی هنر انقلاب اسلامی است.

سيد مهدی طلایی مقدم هنر را زبان تمدن ها و فرهنگ های مختلف توصیف و اظهار کرد: باید با زبان هنر تمدن اسلامی را که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است به ‌دنیا ارائه و معرفی كنيم.

وی افزود : در اجرای هنر باید محور هاي تاریخی و بصری را در نظر گرفت تا آثار خلق شده توسط هنرمند بتواند تاثیرگذار و جذب‌کننده باشد.
طلايی مقدم يكی از نقش های هنرمندان را كمک به دولت در اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و هنری شهر دانست و گفت : هنرمندان با هنر خود كمك كار دولتمردان باشند.

فرماندار بافق كمك هنرمندان و قشر هنری شهرستان به مسئولان شهر را خواستار شد و بیان کرد: اميدواريم سال 95 ، سال كمك هنرمندان به مسئولان و سال شكوفايی هنر در شهرستان بافق باشد.

اجرای موسيقی سنتی توسط گروه زخمه و تقدیر از هنرمندان و مسئولین انجمن های هنري شهرستان بافق از برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.