قزوین؛

دیدار مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین با استاندار

استاندار قزوین گفت : اقتصاد مقاومتی بدون همراهی رسانه ملی به نتیجه نمی رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛استاندار در دیدارمدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی بدون همراهی و کمک رسانه ملی محقق نمی شود و به نتیجه نمی رسد و این انتظاری است که دولت از این رسانه دارد.

فریدون همتی  افزود: صدا و سیما در همسو کردن افکار و تبیین تحولات نقش مهمی را ایفا می کند و ارتباط دوسویه بین دستگاه های اجرائی و صداو سیما می تواند به حل بسیاری از مسائل و مشکلات منتهی شود .

همتی در ادامه به مشکلات و محدودیت های که از نظر مالی برای رسانه ها وجود دارد اشاره کرد و گفت : در حال حاضر شاهد کمبود برخی اعتبارات و مشکلات در صداو سیما هستیم که این شرایط به شرایط مالی کشور در چند سال اخیر ارتباط دارد .

وی اضافه کرد : با توجه به ظرفیت های بالای استان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و وجود مفاخر بزرگی که از گذشته تا کنون در استان درخشیده اند باید تلاش شود در جهت معرفی این ظرفیتها،قابلیت ها و شخصیت ها آثار وبرنامه های فاخرو تاثیر گذاری توسط صداو سیما تولید شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه ابوالفضل معصومی فر مدیرکل این مرکز گزارشی از برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات صداو سیمای مرکز قزوین ارائه کرد .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار