امداد و نجات 32 گردشگر حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 32 گردشگر نوروزی آسیب دیده حوادث از ابتدای تعطیلات نوروزی از خدمات امداد و نجات این جمعیت بهره مند شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسعود مثنوی افزود: از 27اسفند تاکنون 12 حادثه در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است، که 10 مورد از این حوادث سوانح جاده ای بوده است.

وی اظهار کرد: از این حادثه دیدگان هفت نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و سایر افراد به صورت سرپایی درمان شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 14 تیم عملیاتی با 41 امدادگر و 12 دستگاه آمبولانس برای خدمت به حادثه دیدگان نوروزی این استان فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزار و 554اقلام فرهنگی در قالب بروشور، پیام ایمنی و نقشه راهنما بین گردشگران نوروزی این استان توزیع شد.

مثنوی تصریح کرد: این اقلام فرهنگی با مشارکت 953 داوطلب جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تاکنون بین مهمانان نوروزی توزیع شده است.

وی از بهره مندی شش هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار برای راهنمایی، مراجعه به خیمه نماز، خیمه های دوستدار کودک و چادرهای سلامت به گردشگران در این استان خبر داد.

مثنوی اظهار کرد:41 پایگاه در محورهای مواصلاتی، مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد با استقرار بیش از 70 خودروی امدادی در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است.

استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران هر ساله در تعطیلات نوروزی میزبان بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر گردشگر نوروزی است.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.