معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انجام ثبت اطلاعات شاغلان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه اشتغال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاعات شاغلان در سامانه اشتغال ثبت شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مجید محنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی اطلاعات شاغلین و فرصت‌های شغلی باید در سامانه ملی اشتغال ثبت شود که تحلیل وضعیت موجود، پیش‌بینی وضعیت آتی اشتغال در بخش‌های اقتصادی و ابعاد اجتماعی و فرهنگی مستلزم وجود داده‌ها و اطلاعات آماری دقیق، بهنگام و جامع است.
 
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ثبت دقیق اطلاعات شاغلین و فرصت‌های شغلی در سیاست‌گذاری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارد که لازم است مسئولان حوزه اقتصادی استان نظارت لازم بر ثبت اطلاعات درست و دقیق داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: ثبت دقیق اطلاعات شاغلین مورد تأکید مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه کارگروه تخصصی استان است که با ثبت دقیق اطلاعات آمار دقیق شاغلین، تعداد فرصت‌های شغلی و برنامه‌ریزی برای ایجاد مشاغل جدید مشخص می‌شود.
 
این مسئول اضافه کرد: آمار بیکاری در استان بالا است که بالا بودن آمار بیکاری در استان با توجه به تسهیلات پرداختی برای رفع بیکاری پذیرفتنی نیست، انتظار می‌رود با مشارکت بیشتر بانک‌ها و دستگاه‌های استان شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.