کاهش تلفات برق کهگیلویه و بویراحمد به 10 درصد در سال 95

مدیرعامل توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کاهش تلفات برق کهگیلویه و بویراحمد به 10 درصد در سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،داود راهزادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات اساسی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مدت یک سال اخیر اظهار کرد: مجموعه برق استان به تعداد 224 هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسئول گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که برای کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از هرگونه اتلاف انرژی میزان تلفات و هدرروی برق را در استان کاهش دهیم.

راهزادی در همین خصوص گفت: شرکت توانیر برنامه‌ای را تنظیم کرده که در سال مقداری از این اتلاف انرژی را کاهش دهیم که اکنون به عدد 12 درصد در استان رسیده‌ایم.

وی گفت: برنامه امسال ما در شرکت توزیع نیروی برق این است که به  همت همه مردم و همکاران خود این اتلاف انرژی را به رقم 10 درصد برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برنامه‌های سال آینده شرکت هم اشاره‌ای کرد و گفت: برق‌رسانی روستایی را با همه توان در دستور کار داریم و برنامه این است که اکنون روستاهای با 10 خانوار را برق‌رسانی کنیم.

وی از برق‌رسانی همه روستاهای بالای 20 خانوار استان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال آینده اصلاح شبکه و ایجاد روشنایی سطح معابر است.

راهزادی به درصد وصولی‌های برق استان هم اشاره کرد و از 90 درصد وصولی‌ها خبر داد و گفت: برای این که بیشتر اعتبارات ما به صورت درآمدهای داخلی است لذا از مردم تقاضای همکاری بیشتر برای پرداخت برق‌بهای خود را داریم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کاهش ، تلفات ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.