احداث 5 بیمارستان فوق تخصصی در منطقه 22

شهردار منطقه 22 گفت: 5 بیمارستان فوق تخصصی در منطقه 22 در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم دریاچه شهدای خلیج فارس و 50 پروژه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه 22 که امروز(چهارشنبه) در مجموعه شهدای خلیج فارس با حضور شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد با بیان این‌که این منطقه قدمتی 15 ساله دارد، اظهار داشت: رشد، توسعه و آبادانی این منطقه در این 15 سال بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان این‌که در طی این 15 سال زیرساخت‌های خوبی در منطقه ایجاد شده است، افزود: این منطقه با وسعتی 64 کیلومتر در خدمات شهری و همچنین 35  کیلومتر مربع حریم، منطقه را نسبت به مناطق دیگر متفاوت‌تر کرده است. 

شهردار منطقه 22 با اشاره به دریاچه خلیج فارس و بوستان آبشار و همچنین دیگر مکان‌های گردشگری این منطقه تصریح کرد: 9 دانشگاه و دانشکده در این منطقه ساخته شده و 5 بیمارستان فوق‌ تخصصی نیز در حال احداث است.

مولایی با بیان این‌که منطقه 22 از نظر جغرافیایی موقعیت بسیار خوبی را داراست، یادآور شد: فاز دوم دریاچه شهدای خلیج فارس در محدوده شرق و شمال این منطقه با 55  هکتار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی به  مسافران نوروزی در این منطقه اشاره کرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌ها این منطقه پذیرای 1 میلیون مسافر در نوروز خواهد بود.

انتهای پیام / 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار